WDROŻENIA I MIGRACJE SYSTEMÓW IT

Usługi - Oferta IPSA IT
wróć do usług informatycznych

Dostosowujemy kompetencje zarówno do rynku, jak i potrzeb naszych Klientów. Na podstawie naszych doświadczeń opracowaliśmy z naszymi Klientami optymalny model współpracy projektowej.

  1. Przeprowadzamy analizę obecnych systemów i topologii infrastruktury.
  2. Współtworzymy listę celów i ustalamy zakres projektu.
  3. Korelujemy zebrane założenia z różnych działów wewnętrznych u Klienta:
    • spotkania biznesowe – zrozumienie potrzeby biznesowej projektu (włączenie do rozmów m.in. CIO, CFO, CEO i innych osób wpływających na decyzję biznesową projektu);
    • dialogi techniczne – zrozumienie obecnej sytuacji z punktu widzenia działu technicznego (m.in. operatorów, administratorów, inżynierów).
  4. Budujemy i dostarczamy, a także przedstawiamy funkcjonalne koncepcje rozwiązania i technologie
    1. od strony biznesowej;
    2. od strony technicznej.
  5. Po ustaleniach biznesowych i ostatecznej akceptacji koncepcji dobieramy sprzęt i oprogramowanie. Wówczas Klient otrzymuje propozycję, która będzie spełniać wymagania techniczne i założenia budżetowe.
  6. Przedstawiamy wycenę i projekt wdrożenia.
  7. Klient może skorzystać z  możliwości bezpłatnego wypożyczenia testowego sprzętu i oprogramowania na podstawie umowy POC (Proof of Concept).
  8. Po akceptacji i wyznaczeniu wszystkich założeń, tworzony jest harmonogram wdrożenia.
  9. Dostarczamy dokumentacje po-wdrożeniową.
  10. Przeprowadzamy szkolenie.
  11. Gwarancja / wsparcie po-wdrożeniowe / support.

Na życzenie Klienta, każde wdrożenie może być objęte umową poufności – NDA